Pár bekezdés Don Failla-tól az MLM-ről

Manapság már több millióra tehető azoknak a száma, akik a network marketing területén dolgoznak, és ez a szám évente milliókkal növekedik. Az újoncok számára az a legfontosabb, hogy megértsék az üzletet.

A Multi Level Marketing napjaink kereskedelmének leggyorsabban növekvő, mégis a legtöbb félreértéssel övezett módszere. Sokan ezt csak a kilencvenes évek múló divatjelenségének tartották.
Higgyétek el, ez a rendszer ezen a fogalmon, és időkereten messze túlmutat! 2010-re már több, mint 200 milliárd dollár értékű termék és szolgáltatás fog évente az MLM cégeken keresztül gazdát cserélni.
Figyeld csak meg az MLM üzletet majd a 21. században!

Multi Level Marketing, fejtsük meg ezt a szóösszetételt:

A Marketing egyszerűen egy árunak vagy szolgáltatásnak a gyártótól a fogyasztóhoz való eljuttatását jelenti.
A Multi Level (többszintes) a kompenzációs rendszerre utal, amelynek alapján a hálózat tagjait jutalmazzák, akik eljuttatják a terméket, vagy szolgáltatást a fogyasztóhoz.
A Multi azt jelenti, hogy egynél több, a Level (szint) talán jobban kifejezhető lenne a generáció szóval. Nevezhetnénk Multi Generation Marketingnek (Többgenerációs Értékesítésnek) is.
Maradjunk azonban a Multi Level megnevezésnél, mivel az a leginkább elterjedt. valójában annyira közismert, hogy számos illegális piramis-, illetve levelezőlánc-rendszer törekszik arra. hogy Multi Level programként fogadtassa el magát. Emiatt ennek a szónak – teljesen igazságtalanul – olyan megbélyegző értelmezése is lett, ami miatt számos újabb MLM cég egyéb neveket keresett marketing típusának megjelölésére. Ezért hallhatsz például ilyen megnevezéseket, mint Uni Level Marketing, Network Marketing, vagy Co-op Mass Marketing.

Don Failla

Petőházi Mónika, facebook, twitter

Bátorság az MLM-hez

Célkitűzés tanfolyam: 35 online lecke azért, hogy tényleg valóra válthasd az álmaidat.Jelentkezz most, az árat Te szabod meg! Klikk ide>>