Mi alapján döntünk?
Komolyan érdekelne, kezdte-e így már valaki, és mire vitte?
Az biztos, hogy nagy a választék, véleményem szerint túlságosan is nagy. Szinte nap mint nap lehet újabb és újabb, most induló, fantasztikus lehetőségekről hallani, amiket gyakran hirdetnek úgy, hogy legyél ott a kezdeteknél, hogy megcsináld a „nagy üzletet”.
A többség szerintem úgy kerül kapcsolatba ezzel az egésszel, hogy valaki – ha a hagyományos modellt nézzük, ez egy ismerős- beszél neki a cégéről, elmondja nagy vonalakba a működést, és az illető eldönti szeretné-e vagy sem. A döntés meghozatalában nagy szerepe van ilyenkor az ismerős személyének, a hozzá fűződő viszonyunkhoz.
De a döntés a legtöbbször még itt sem az üzletről szól. Legalább is nálunk nőknél szerintem ezt ki lehet jelenteni. Mi terméket veszünk, vagy utasítunk el.
Szóval nem a nyilak és a körök hatnak ránk, hanem konkrétan az a valami, amit a cég kínál.
Nálam mindenesetre ez így működött. Volt egy egészségügyi problémám, arra ajánlottak egy terméket. Aki ajánlotta számomra hiteles ember volt, és annak nem is volt jelentősége, hogy ehhez nekem valahová be kell lépnem. Akkor még nem tudtam, hogy ez a cégünk marketingtervének köszönhető, és hogy tulajdonképen milyen szerencsés vagyok. De ez már egy másik történet.
Hogyan
spóroljunk havi 20ezer forintot
megszorítások
nélkül, ésszerűen?
Töltsd le az
ingyenes tanulmányunkat, és
spórolj
havonta minimum 20ezer forintot!
https://www.hosnok.hu/20ezer/