Üdítenek-e az üdítők
Egy nemrég megjelent hírben olvastam, hogy mekkora mértékben nőtt a globális üdítőital eladás. Már a válság előtti állapotokat döntögetik az eladási eredmények, főleg a szénsavas üdítők és kóla félék vezetik a mezőnyt.
Szénsavas üdítőitalokban a gyorsan fejlődő országok, mint Brazília, Kína, Argentína, India meredeken megnőtt üdítő fogyasztása állította növekedési pályára az eladást.
A Coca-Cola és a PepsiCo is ennek köszönheti a jó mutatókat. Míg az előbbi cég jól időzítve befektetett egy orosz üdítőital cégbe, így a 2018-as labdarúgó világbajnokság biztos jól fog jövedelmezni a mega cégnek, addig az utóbbi Mexicóban terjeszkedik és szintén szemez az orosz piaccal.
Japán is erősíti a piacot miután már kizárólagos részesedése van az Orangina Schweppes eladásokban.
Ezek mind örömteli dolgok, hiszen a válságban ezek szerint van ami sikeres tud lenni.
De én e cikk kapcsán inkább a szénsavas üdítőitalok és kóla félék fogyasztásainak káros mivoltáról szeretnék beszélni.
Egyszerűen Nő! Nőnek lenni jó!
Hogyan
spóroljunk havi 20ezer forintot
megszorítások
nélkül, ésszerűen?
Töltsd le az
ingyenes tanulmányunkat, és
spórolj
havonta minimum 20ezer forintot!
https://www.hosnok.hu/20ezer/